Stručný prehľad frekventovaných otázok a jasných odpovedí k problematike. V prípade že nenájdete zodpovedajúce vysvetlenie alebo tému, kontaktujte nás prosím prostredníctvom kontaktného formuláru alebo na telefónnom čísle uvedenom v sekcii kontakty.
Ak zariadenie nefunguje správne, je nutné nájsť príčinu.
Servisný technik spravidla už dopredu tuší, či vie túto príčinu, avšak notebook prechádza dôslednou diagnostikou, ktorá sa skladá:
Zo záťažových testov od grafického chipu po pamäti RAM.
Spravidla potom je notebook fyzicky skontrolovaný a premeraný.
Nasleduje nacenenie opravy a kontakt majiteľa pre odsúhlasenie opravy.
Po návrate zo servisu je nutné tabliet pred zapnutím plne nabiť. Nabíjanie môže trvať dlhšie ako je obvyklé a to až 8 hodín.
Pri okamžitom zapnutí nemusí byť tablet plne funkčné z dôvodu nízkeho napätia.
Niektoré tablety nepodporujú čítanie externej pamäte a redukcia micro USB / USB slúži iba na pripojenie klávesnice alebo myši.
V prípade, že tablet javí známky spomalenia, nejdú spustiť aplikácie, nemožno sa pripojiť k Wi-Fi alebo vykazuje iné problémy, je nutné vykonať továrenské nastavenia.
Výkon a odozva tabletu sa odvíja od HW konfigurácie.
Máte problém s počítačom? Zariadenie prevezmeme, vykonáme diagnostiku a zavoláme vám cenový návrh opravy a predbežný termín dokončenia. Potom už je len na vás, či opravu odsúhlasíte a alebo nie.
V prípade opravy je diagnostika zadarmo!
Naozaj nie ste spokojní s našou prácou? Je zariadenie stále nefunkčné? Nestáva sa to, všetky opravy starostlivo kontrolujeme. Pre istotu najskôr vyskúšajte banality: vyberte a vráťte do prístroja baterku, skúste iný sieťový adaptér (ale rovnakého typu) a skúsenejší užívatelia nech skontrolujú, či sú správne usadené operačnej pamäte v slotoch.
Stále nespokojní? V prípade, že počítač, notebook, tablet a alebo konzoly ani po oprave nefunguje, zavolajte a prineste zariadení k nám. Náš tím urobí všetko pre čo najrýchlejšie riešenie reklamovanej závady. Samozrejme musíme požiadať o zhovievavosť, niektoré závady sa nedajú odstrániť počas jedného dňa, ale vyžadujú napríklad objednanie nového dielu, čo môže trvať nejakú dobu.
Mám 15 ročné skúsenosti s IT, orientujem sa v kvalite a cenách a mojim stálym zákazníkom dávam poradenstvo pri kúpe zdarma!
LANDIS SK, s.r.o. Bančíkovej 1/A, 821 03 Bratislava – Ružinov |
tel: +421 910 922 229 (počas pracovnej doby) e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. |
pracovná doba Po-Pi: 09:00 - 17:00 |
LANDIS SK, s.r.o. Bančíkovej 1/A, 821 03 Bratislava – Ružinov |
tel: +421 910 922 229 (počas pracovnej doby) e-mail: iTáto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. |
pracovná doba Po-Pi: 09:00 - 17:00 |